כיסוי לדרכון בעיצוב אישי

כיסוי לדרכון בעיצוב אישי

כיסוי לדרכון בעיצוב אישי

אצל כל אדם מגיע השלב שבו הוא רוצה לחקור קצת מעבר לים, לראות מקומות חדשים, להכיר תרבויות חדשות, ליהנות מאטרקציות מלהיבות, אוכל טעים וחדש שאין בארץ ועוד. אבל למה אנחנו בכלל צריך להסביר לכם על זה? אם נכנסתם לעמוד הזה סביר להניח שאתם מתעניינים בכיסוי חדש לדרכון לכם או ליקירכם ושאתם יוצאים לפחות פעם אחת בשנה לטיול לחו"ל. כיסוי לדרכון בעיצוב אישי יכולה להיות מתנה מושלמת במיוחד אם אתם לקראת טיסה מתוכננת בחודשים הבאים וגם אם לא – מדובר במתנה שימושית, מדליקה וייחודית.

מה מיוחד בכיסוי לדרכון בעיצוב אישי?

כיסוי לדרכון שומר על הדרכון שתקבלו ממשרד הפנים ועל המסמכים שבתוכו. הכיסוי הוא בעצם מעצם ארנק מעטפת שכולל לעתים גם כיסים נוספים ומאפשר לכם לשמור גם כרטיסי אשראי, כסף ומסמכים נוספים שיכולים להיות חיוניים לכם לטיסה, מספרי חירום ואפילו את מסמכי הביטוי שלכם אם תרצו. במהלך הטיול תוכלו אף להשתמש בו לשטרות בתור ארנק וגם לכרטיס הפתיחה של החדר שלכם בבית המלון (הינה קיבלתם רעיון!). כיסוי לדרכון בעיצוב אישי הוא כיסוי שעליו תוכלו להוסיף תמונה ו/או כיתוב מצחיק וייחודי משלכם, ואפילו את השם של מקבל המתנה כדי שהכיסוי יהיה 100% ייחודי עבורו. 

כיסוי לדרכון עם שם יכול בהחלט להיות מתנה מדליקה במיוחד שתרגש כל אדם קרוב, בין אם מדובר בבן/בת הזוג, בילדים, בהורים או אפילו בחברים שלכם. תוכלו להדפיס גם דרכון תואם משלכם וליהנות מסט דרכונים זוגי או משפחתי מדליק במיוחד. 

איך ניתן להזמין דרכון בעיצוב אישי אונליין?

עכשיו כבר לא תצטרכו לחכות לנציג טלפוני או לחכות שעות עד שמישהו יחזור אליכם עם פרטים נוספים או לצורך ההזמנה. באתר שלנו SHASHAGIFTS תוכלו להזמין כיסוי לדרכון בעיצוב אישי לגבר/לאישה בהתאם לבחירה שלכם. בחרו את הדוגמה של הדרכון המועדף עליכם והיכנסו לעמוד שלו. בחרו את צבע הדרכון מבין הצבעים האפשריים לאותו דגם, הוסיפו את התמונה של מקבל המתנה (או גם שלכם אם מדובר בדרכון לבן/בת הזוג ותרצו להופיע גם כן על הדרכון) ושגרו לנו את ההזמנה ישירות אל המפעל שלנו בארץ. תוך מספר ימים בדרך כלל הדרכון החדש כבר יהיה אצלכם. 

קנה עכשיו