הדפסה אישית על שמיכה

הדפסה אישית על שמיכה

הדפסה אישית על שמיכה

שמיכה יכולה לשמש אותנו ברגעים הקטנים שיוצרים עבורנו את החוויות המדהימות ביותר. בין אם אתם משתמשים בה כדי לשחק מחבואים עם הילדים שלכם או כדי להתכרבל יחד עם בני/בנות הזוג מול הטלוויזיה, או אפילו אם אתם פשוט יכולים ליהנות מהרגע הזה שהוא רק שלכם בסוף היום, לשבת ולראות טלוויזיה בנחת, לאכול גלידה ולהתכרבל בעצמכם בתוך שמיכה חמימה ומפנקת. עכשיו תוכלו לשדרג משמעותית את החוויה שלכם עם הדפסה אישית על שמיכה ולהפוך אותה למתנה ייחודית עבורכם או עבור יקיריכם.

שמיכה עם תמונה כמתנה נהדרת

שמיכה היא מוצר שימושי במיוחד וכעת שאתם יכולים להוסיף עליה הדפסה מיוחד היא הופכת להיות מתנה מיוחדת, המותאמת אישית למקבל המתנה. תוכלו להדפיס תמונה או כמה תמונות, להוסיף כיתוב, את שם מקבל המתנה או כל משפט אחר שיצחיק, ירגש או ילהיב את מקבל המתנה. לדוגמה: תוכלו לעשות קולאז' של תמונות מרגעים מיוחדים שלכם יחד כשבאמצע הכיתוב "הרגעים היפים שלנו". תוכלו לרשום את המילה FAMILIY כשמסביבה יופיעו תמונות של בני המשפחה מרגעים מאושרים שונים. מתנה מסוג זה הינה גם ייחודיות כי לא תוכלו למצוא אותה באף חנות וגם מקבלת את הטאצ' האישי שלכם עבור מקבל המתנה כך שהיא גם תעורר את הרגש ומצב הרוח.

איך מזמינים שמיכות טלוויזיה בהתאמה אישית?

באתר שלנו SHASHAGIFTS תוכלו למצוא מגוון סוגי שמיכות, לרבות שמיכות טלוויזיה עליהן ניתן יהיה לבחור את התמונה או התמונות והכיתוב אותו תרצו להדפיס. כל שאתם צריכים הוא לבחור את השמיכה עם הדגם שאתם אוהבים, לבחור את הצבעים והטקסט, להוסיף את התמונות ולשגר אלינו את ההזמנה. המפעל שלנו הינו בישראל וכל הייצור הינו כחול לבן מא' ועד ת'. האתר שלנו מציע מערכת ייחודית בעלת חוויית משתמש ברמה הגבוהה ביותר, גלישה מהירה, נוחה ואפשרות נוחה להזמנה. לאחר שתבחרו את הדגם המועדף עליכם של השמיכה תוכלו למלא את הפרמטרים השונים בעמוד ההזמנה של המוצר ותוך דקה או שתיים ההזמנה כבר תהיה בדרך אלינו לייצור. בקרוב מאוד תקבלו את השמיכה החדשה שלכם ישירות לכתובת שביקשתם.

קנה עכשיו