אביזרים לים בעיצוב אישי

אביזרים לים בעיצוב אישי

אביזרים לים בעיצוב אישי

חודשי הקיץ החמימים בדרך אלינו וסביר להניח שגם אתם כבר מתחילים לעשות את ההכנות לעונת הרחצה הקרובה. ממגבות מדליקות, דרך תיקי חוף עם הדפס מצחיק, לונגים, כובעים ומגוון מוצרים מדליקים שתוכלו להזמין אצלנו ב SHASHAGIFTS. אביזרים לים בעיצוב אישי יהיו המתנה המושלמת לתקופה הקרובה וגם במהלך הקיץ עצמו. אם אתם יוצאים לים או לבריכה, רוצים לארגן יציאה זוגית או משפחתית – תוכלו להזמין כבר עכשיו את המתנה המדליקה של הקיץ ולעצב מתנה בהתאמה אישית לבן/בת הזוג, לילדים או להורים.

אילו מתנות נוכל להזמין לקראת הקיץ הקרוב?

באתר שלנו תמצאו קטלוג רחב ומגוון של מתנות מדליקות בהדפסה אישית. הינה כמה אופציות מתאימות:

  • לונג לים – שמש, ארטיק קרח ביד, קרם הגנה שמרוח על כולכם ולונג מדליק שפרוס על החול הזהוב שרק מחכה שתשכבו להשתזף עליו. אין לכם כוח להיסחב עם מחצלת? לונג לים יהיה הפתרון המושלם עבורכם. כמובן שהלונגים שלנו הם ייחודיים ומיוחדים ולא תוכלו למצוא אותם בחנויות, ואף תוכלו להוסיף להם את התמונה שלכם או של בן/בת הזוג שלכם. 
  • מגבות חוף – מגבת חוף בעיצוב בת הים הקטנה עם הראש של האישה שלכם או ציוד של גבר יושב בסטלבט על גלגל ים עם הפרצוף של הגבר שלכן. אצלנו תמצאו עיצובים ייחודיים מדליקים ומיוחדים שניתן להלביש עליהם תמונה בהתאמה אישית ולבחור את הכיתוב המודפס, לרשום את השם של בן/בת הזוג ולהפוך את המתנה לאישית ומיוחדת. תוכלו למצוא מגבות למסיבת רווקות אם החלטתם לארגן מסיבת שכזו על הים – זו יכולה להיות מתנה מושלמת.
  • כובעים – אי אפשר ללכת לים או לבריכה ללא כובע שיגן עליכם ועל ילדיכם מפני השמש. כעת תוכלו להדפיס כובעים בהתאמה אישית לצבעים ולבחירה שלכם עם הדפס מיוחד.

הכינו את עצמכם לעונת הרחצה הקרובה עם המתנות המושלמות בהדפסה אישית. לא בטוחים מה צריך לעשות? צרו עמנו קשר באתר או בטלפון ונשמח לסייע לכם בתהליך ההזמנה. המערכת המתקדמת שלנו מאפשרת לכם לבחור את המתנה הרצויה, העיצוב, הטקסט, הצבעים ולשגר אלינו את ההזמנה ישירות למפעל שלנו בייצור כחול לבן ומשלוח עד בית הלקוח.